Some image

#Artic Cat #Bräda #Snö #Lill Plutt

4 svar till “#Artic Cat #Bräda #Snö #Lill Plutt”

  1. Visst är det härligt att få vara en liten kille i dessa kläder. Vi åkte tills mörkrets inbrott tog över och middagen fick flyttas. Det här är underbara stunder att få vara med om.

  2. Åååå så underbart! När jag var liten åkte jag pulka på sommaren efter motorcykel, det gick bra ända till pulkan var bottenlös det tar hårt på plasten när det är grusväg. Men kul var det =) ingen hjälm hade jag heller. Lek och ha kul, det där minnet har han med sig resten av livet.

    • Kan förstå att du hade roligt oh tagit med dig igenom livet. Men så tråkigt att pulkan blev bottenlös. Snön är lite mjukare än grusvägen förmodar jag. Han kommer säkert att minnas det 🙂

Lämna ett svar

Upptäck mer från Nacka 144

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa