Some image

Glad Måndag.

Välkommen till ännu en Glad Måndag, presenteras som alltid tillsammans med Carita

Bilen, polaren, ryggsäcken, drönaren och midsommar på Märrgård med kubb & bad satte verkligen avtryck i helgen 🙂 

Nu kör vi ny vecka med bara nya möjligheter… här kommer lite tillbakablick som varit 🙂

 

Vad slår en jordgubbsbalese med uppdukad flagga och midsommarstång på Kroksviksberget med en eld strax intill i det lätta regnet 🙂 

 

Midsommar skulle firas på Märrgård, här kör grabbarna Lill-Plutten med kompisen Elis en förmatch 🙂 

 

Nu har vi inte tid att posera mer, fotbollen kallar 🙂 

 

Därefter vart det bad i havet i det 13 gradiga havet 🙂 

 

Mitt lag vann kubbespelet enkelt 😉 Agge såg säker ut, Linda hejade på och fotografen skötte sitt 🙂 

 

Säkert, tryggt och enkelt 🙂 

 

Toke Loke såg sin möjlighet 🙂 

 

Men vissa gånger får han åka 4 hjuling vid smitning hemöver…

 

Lill Plutten ville göra en bicykletas där i havet.

 

Åh hej!

O HÅ!!! 

 

Mitt knä skulle hålla i helgens övningar, plåsterkåken sponsrar nu inte längre 😉 

 

Jag har bokat samma stuga nästa Midsommar 🙂 

 

Jo på Märrgård pumpar man upp vin från 18 meters djup också 🙂 

Bilden lånad utav Johan Tenglund, från Jämtlands djupa skogar 🙂 

Admin önskar er alla en fortsatt trevlig måndag 🙂 

 

 

 

Ett svar till “Glad Måndag.”

Lämna ett svar

Upptäck mer från Nacka 144

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa