Some image

#Glädje #Lycka #Idoler

Ett svar till “#Glädje #Lycka #Idoler”

  1. Fotboll är ju min grej, inte ishockey, men till och med jag vet vem Ovechkin är. Å han är ju ”bara” 35 år gammal, så med lite tur har han några år kvar. Jag gillar ju målvakten Henrik Lundqvist:-)

Lämna ett svar

Upptäck mer från Nacka 144

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa