Some image

Jag med en kamera.

2 svar till “Jag med en kamera.”

  1. Vilka fantastiska smycken du fångade. De är nog de vackraste jag sett. Naturen är helt fantastisk, helt klart:-)

Lämna ett svar

Upptäck mer från Nacka 144

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa