En mulen dag på en bro i Gävleborgs trakten. Bron går över Harmångersån, vägen jag står på heter Röstavägen. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade
Vilka fantastiska smycken du fångade. De är nog de vackraste jag sett. Naturen är helt fantastisk, helt klart:-) Laddar in … Svara
Vilka fantastiska smycken du fångade. De är nog de vackraste jag sett. Naturen är helt fantastisk, helt klart:-)
Läckra nät =)