Höstens tid är kommen 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade
Hellre det än ”Löfven”…… 🙂 Svar: Ingen Nolaskogsare har visum ut till Alnön 🙂 (Nolaskogsare = Foppaland dvs Ö-vikare) Laddar in … Svara
Hellre det än ”Löfven”…… 🙂
Svar: Ingen Nolaskogsare har visum ut till Alnön 🙂 (Nolaskogsare = Foppaland dvs Ö-vikare)
jo blir väl bucklor då
Svar: Säkert 🙂