Some image

Morgonscener från Nacka.

5 svar till “Morgonscener från Nacka.”

  1. Kul film på ekorrarna! Vi har tre här också som kommer varje dag – och visst är de roliga att titta på!

    • Ja vist är dom roliga att studera. Jag blev riktig glad när den ene ställde sig så där på bakbenen. Han ville kanske glänsa 🙂

  2. Hahaha! Är det mamma, pappa och barn Kurre tro?! Ekorrar är nog det sötaste djuren som finns. De är kvicka, rätt smarta och dessutom som himla ”sympatiska”. Bra fångat där:-) Tror att den som poserade för dig ville visa tacksamhet för maten han får hos er:-)

  3. Godmorgon det var en rolig och trevlig film med dessa två ekorrar snabba är dom oxå ink söta
    Nu har jag lagt in din blogg som följare för att ej missa något när du skriver mm kära vännen Åke

  4. Godmorgon det var en rolig och trevlig film med dessa två ekorrar som e snabba oxå ink riktigt söta
    Mvh Janne

Lämna ett svar

Upptäck mer från Nacka 144

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa