Some image

När Timrå IK spelar har man gården röd.

3 svar till “När Timrå IK spelar har man gården röd.”

  1. Timrå-färger även på Alnö-himlen. Är inte lika insatt i hockey som jag är i fotboll, men läste att Gnaget vann över Timrå – suck, suck, suck! Timrå it is! AIK – nej tack!!!

    Å snart kan du arrangera lite hockey-/bandyturneringar på din isiga gård;-)

    PS. Jag håller också på Timrå och/eller Leksand. Har flera bloggkompisar som håller på Timrå eller Leksand;-) DS.

Lämna ett svar

Upptäck mer från Nacka 144

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa