Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade
Kul, det var två år sedan min passerade det… Igår em åkte jag på de vägar när vi hämtade Din FJR 1300, Gränna, haket & slottet Du vet… Skönt att åka 4W drive, var hemma runt 02 tiden… ca 82 mil 🙂 Laddar in … Svara
Min nya har nu gått 2 mil
Kul, det var två år sedan min passerade det… Igår em åkte jag på de vägar när vi hämtade Din FJR 1300, Gränna, haket & slottet Du vet… Skönt att åka 4W drive, var hemma runt 02 tiden… ca 82 mil 🙂