Some image

Orsakullans utmaning september nr 11. Valdagen, ska du titta på valvakan?

2 svar till “Orsakullans utmaning september nr 11. Valdagen, ska du titta på valvakan?”

  1. Behöver inte gå upp ”mitt i natten” för att ta mig till jobbet, men valvakor är så himla sega, även om det är jämt mellan partierna. Det ska bli intressant vem som ”vinner”.

Lämna ett svar

Upptäck mer från Nacka 144

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa