Ta en kastrull, häll i mjölk och värm. Blanda choklad och socker, slå i den varma mjölken Slå i Stroh Rom (efter behov) 60° = ypperlig) Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade