Some image

Torsdag morgon.

Ett svar till “Torsdag morgon.”

  1. Det må jag säga var en rejäl ”high five”. Själv tycker jag mig tåla höjder, men 80 meter vete sjutton… Färgerna slår nästan knock. Måste försöka pallra mig upp innan soluppgången och själv uppleva morgonljuset.

Lämna ett svar

Upptäck mer från Nacka 144

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa