Some image

Vad naturen kan bjuda på…

8 svar till “Vad naturen kan bjuda på…”

    • Ja det blev han minsann, sedan sov han hela dagen efter fick jag höra 🙂 Det kan vara jobbigt att vara ute i naturen 😉

  1. Känner igen med i stadshunden. För det är faktiskt exotiskt för en stadsbo att möta naturen på nära håll. Jag menar när såg jag ett rådjur eller en ekorre senast…
    Det märks att Lola är van dig kompisarna på andra sidan verandan;-)
    Härliga bilder som alltid:-)

    • Tack BP! Jo Lola är van vid det här laget, kompisar på besök har det lite svårare

  2. Kul med storstadshunden på besök i naturen. Och fina bilder är det- Rådjur ser jag inga här hemma på Söder . Men en och annan ekorre som klättrar på husväggarna kan vi se. Bra så.

  3. Fint med vilda djur så nära inpå, även om jag tycker att rådjuren ska hålla till i skogen.

    Måste bara tipsa om instagrammaren ”geertweggen”, som bygger upp miljöer där ekorrar spelar huvudrollerna i bilderna. Helt fantastiskt hur han får till det…

    • Exakt du kan ju ana hur mycket de skadar på gården… Ekorrar är gemytliga och snabba djur, jag har två som svansar omkring just nu,

Lämna ett svar

Upptäck mer från Nacka 144

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa