Some image

Glad Måndag.

Välkommen till ännu en Glad Måndag, presenteras som alltid tillsammans med Carita

Bilen, polaren, ryggsäcken, drönaren och midsommar på Märrgård med kubb & bad satte verkligen avtryck i helgen 🙂 

Nu kör vi ny vecka med bara nya möjligheter… här kommer lite tillbakablick som varit 🙂

 

Vad slår en jordgubbsbalese med uppdukad flagga och midsommarstång på Kroksviksberget med en eld strax intill i det lätta regnet 🙂 

 

Midsommar skulle firas på Märrgård, här kör grabbarna Lill-Plutten med kompisen Elis en förmatch 🙂 

 

Nu har vi inte tid att posera mer, fotbollen kallar 🙂 

 

Därefter vart det bad i havet i det 13 gradiga havet 🙂 

 

Mitt lag vann kubbespelet enkelt 😉 Agge såg säker ut, Linda hejade på och fotografen skötte sitt 🙂 

 

Säkert, tryggt och enkelt 🙂 

 

Toke Loke såg sin möjlighet 🙂 

 

Men vissa gånger får han åka 4 hjuling vid smitning hemöver…

 

Lill Plutten ville göra en bicykletas där i havet.

 

Åh hej!

O HÅ!!! 

 

Mitt knä skulle hålla i helgens övningar, plåsterkåken sponsrar nu inte längre 😉 

 

Jag har bokat samma stuga nästa Midsommar 🙂 

 

Jo på Märrgård pumpar man upp vin från 18 meters djup också 🙂 

Bilden lånad utav Johan Tenglund, från Jämtlands djupa skogar 🙂 

Admin önskar er alla en fortsatt trevlig måndag 🙂 

 

 

 

2 svar till “Glad Måndag.”

  1. En härlig sammanfattning av helgen och roliga bilder! Gillar den där vinpumpen!
    Glad måndag till dig också!

Lämna ett svar

Upptäck mer från Nacka 144

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa