Välkommen till ännu en Glad Måndag, presenteras som alltid tillsammans med Carita
Bilen, polaren, ryggsäcken, drönaren och midsommar på Märrgård med kubb & bad satte verkligen avtryck i helgen 🙂
Nu kör vi ny vecka med bara nya möjligheter… här kommer lite tillbakablick som varit 🙂
Vad slår en jordgubbsbalese med uppdukad flagga och midsommarstång på Kroksviksberget med en eld strax intill i det lätta regnet 🙂

Midsommar skulle firas på Märrgård, här kör grabbarna Lill-Plutten med kompisen Elis en förmatch 🙂

Nu har vi inte tid att posera mer, fotbollen kallar 🙂

Därefter vart det bad i havet i det 13 gradiga havet 🙂

Mitt lag vann kubbespelet enkelt 😉 Agge såg säker ut, Linda hejade på och fotografen skötte sitt 🙂

Säkert, tryggt och enkelt 🙂

Toke Loke såg sin möjlighet 🙂

Men vissa gånger får han åka 4 hjuling vid smitning hemöver…

Lill Plutten ville göra en bicykletas där i havet.

Åh hej!

O HÅ!!!

Mitt knä skulle hålla i helgens övningar, plåsterkåken sponsrar nu inte längre 😉

Jag har bokat samma stuga nästa Midsommar 🙂

Jo på Märrgård pumpar man upp vin från 18 meters djup också 🙂

Bilden lånad utav Johan Tenglund, från Jämtlands djupa skogar 🙂
Admin önskar er alla en fortsatt trevlig måndag 🙂
Glad Måndag till Dej med
En härlig sammanfattning av helgen och roliga bilder! Gillar den där vinpumpen!
Glad måndag till dig också!