Testades Ballerina Kex till kaffet. Fyra sorter fanns på bordet. Mjölkchoklad var hyffsad! Inte ens hjärtan kunde locka 😉 Utan orginalet står sig bäst i smaken 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade