En tidig morgon på väg till arbetet. Bonden Lars djur har inte klivit upp ännu… Här hade vi två uppe 😉 Gissa hur denna morgon luktar 🙂 Funderingar på vad jag är för filur som är ute nu kanske… Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade